Proč právě s námi?

Muj.Skrz.cz je plně automatizovaný nástroj, který vám přinese nové objednávky a zákazníky.

Zvýšíte své prodeje

Oslovíte až 4 miliony zákazníků měsíčně. Denně u našich partnerů provedou více než 3000 objednávek, např. v kategoriích cestování, dárky, elektronika, móda, hračky, nábytek atd.

Automatická správa kampaní

Správa kampaně probíhá plně automaticky podle vámi stanovených cílů. Nemusíte se v průběhu spolupráce o nic starat a vše provedeme za vás.

Výsledky sledujete online

Sledovat výsledky kampaně můžete v administraci v reálném čase. Informace o výsledcích budete dostávat prostřednictvím emailu nebo pravidelných reportů.

Naši klienti

Od roku 2010 inzerovaly a inzerují na Skrz.cz stovky inzerentů od slevových serverů, e-shopů až po kamenné obchody.

Velmi si této spolupráce vážíme. Mezi naše největší inzerenty patří:

Časté otázky

Jak mohu začít inzerovat na Skrz.cz?

Pokud chcete inzerovat své nabídky na Skrz.cz, jako první krok prosím vyplňte tento formulář.

Budu potřebovat XML feed?

Ano, určitě. XML feed připravte podle specifikace, kterou si můžete prohlédnout zde.

Zkontrolovat kvalitu XML můžete v tomto validátoru, který Vás upozorní na možné chyby. Následně nám URL adresu Vašeho feedu pošlete na email inzerce@skrz.cz.

Jak měříte efektivitu reklamních kampaní Skrz.cz?

Efektivita investic do reklamních kampaní se měří na základě PNO. Tedy podílem nákladů na obratu, který lze spočítat následovně.

PNO = Náklady na kampaň / Přivedené tržby × 100 = PNO v %

Jak funguje zveřejnění nabídek na Skrz.cz?

Zveřejnění nabídek na Skrz.cz funguje v několika následujících krocích.

  1. automaticky načteme vaše nabídky přes XML feed
  2. vybereme ty nejzajímavější a zveřejníme je na Skrz.cz
  3. nabídky zobrazujeme v několika marketingových kanálech
  4. automat vyhodnocuje vaši kampaň několikrát za hodinu
  5. výsledky kampaně zobrazuje online pro naše partnery

Jaký obchodní model pro partnery používáte?

Skrz.cz pracuje na principu CPC modelu. Minimální cena za klik je stanovena na 0,01 Kč, partněři tedy platí za klik. Vliv ceny za klik není ale vždy absolutní. Rozhodující pro řazení nabídek na Skrz.cz je hlavně hodnota prodejů, tzn nabídky s vyššími prodeji jsou zobrazeny vždy výše.

Jaká je minimální hodnota dobití kreditu?

Minimální částka pro dobití kreditu na Váš účet je 2.000 Kč.

Jaký je aktivační poplatek za spuštění kampaně?

Žádné aktivační poplatky za spuštění inzerce účtovány nejsou.

Jaké jsou možnosti platby kreditu?

Aktuálně nabízíme dvě možnosti platby:

  • převodem přes bankovní účet,
  • platbu platební kartou (bez poplatku).

Skrz.cz s.r.o. (2018) Všeobecné obchodní podmínky