Správa kampaní na Skrz.cz?
Zde najdete informace o fungování správy vaší kampaně.
Z hlediska správy kampaní dochází počátkem roku 2017 k zásadním změnám. Správa bude od 1.února plně automatizovaná a ze strany partnerů nebudou prováděny žádné ruční zásahy. Nově tedy nebude nutné ručně vybírat, přidávat či vypínat nabídky ani měnit jejich hodnotu za klik (CPC).
Systém Skrz.cz zajistí:
-
automatický výběr a přidání nabídek - ten bude probíhat na základně interních algoritmů a vyhodnocení kvality nabídky pro uživatele
-
vypínání nabídek - systém nově nebude nabídky vypínat, ale bude snižovat hodnotu za klik až k hranici 0.01 Kč. Nebude tak docházet k situacím, kdy jsou nabídky například odeslány v denním či tématické emailu a partner je z důvodu efektivity ručně vypne. Uživatel pak takové nabídky už nikdy nenalezl a ani nemohlo dojít k jejich následnému prodeji.
-
automatické nastavování hodnot za klik - CPC - systém bude sám a v pravidelných 15ti minutových intervalech nastavovat hodnotu CPC tak, aby splnil s partnerem dohodnuté cíle pro správu kampaně.