Pravidla pro nabídky
Pravidla pro nabídky, zveřejňované na Skrz.cz
Následující pravidla pro zveřejňování nabídek jsou platná pro všechny inzerenty platformy Skrz.cz. V případě, že nabídky zaslané klientem v XML feedu níže uvedená pravidla nesplňují nebo porušují, vyhrazujeme si právo danou nabídku na Skrz.cz nezveřejnit.
a) nabídka nesmí mít nulovou kupní cenu
b) nabídka nesmí mít cenu v jiné měně než v českých korunách (CZK)
c) nabídka nesmí obsahovat nesprávný, nejasný, zavádějící či hanlivý popis
d) v názvu nabídky nesmí být uveden brand (značka) slevového serveru, eshopu nebo CK/CA
e) popis nabídky nesmí obsahovat vybraná slova velkými písmeny a hvězdy v názvu
f) v názvu nabídky nesmí být uvedeny interní kódy inzerenta
g) nabídka jako taková nesmí být soutěžní
h) nabídka nesmí porušovat práva a ochranné známky třetích stran
i) název nabídky nesmí obsahovat superlativy či skrytou reklamu
Jak správně zvolit popis nabídky:
Každá nabídka, kterou partner prezentuje na Skrz.cz, má z hlediska textu dvě části - nadpis a její detailní popis. Nadpis je vidět ve výpisu nabídek, vpravo od obrázku. Detailní popis je vidět pouze v detailu slevy nad obrázkem.
Nadpis nabídky by měl jasně a stručně obsahovat informace o poskytované službě či zboží.
Správný tvar Nadpisu tedy například zní: Třídenní wellness pobyt s polopenzí v hotelu Javor. U zboží to může být například: Automatická pračka s předním plněním BEKO WMB 50821 CSY
Detailní popis nabídky, ve kterém je pro více prostoru pro další informace, pak má obsahovat více podrobných informací o poskytované službě, pobytu či zboží.