Následující pravidla pro zveřejňování nabídek jsou platná pro všechny inzerenty platformy Skrz.cz. V případě, že nabídky zaslané klientem v XML feedu níže uvedená pravidla nesplňují nebo porušují, vyhrazujeme si právo danou nabídku na Skrz.cz nezveřejnit.

a) nabídka nesmí mít nulovou kupní cenu

b) nabídka nesmí mít cenu v jiné měně než v českých korunách (CZK)

c) nabídka nesmí obsahovat nesprávný, nejasný, zavádějící či hanlivý popis

d) v názvu nabídky nesmí být uveden brand slevového serveru, eshopu nebo CK

e) popis nabídky nesmí obsahovat vybraná slova velkými písmeny

f) v názvu nabídky nesmí být uvedeny interní kódy inzerenta

g) nabídka jako taková nesmí být soutěžní

h) nabídka nesmí porušovat práva a ochranné známky třetích stran

i) název nabídky nesmí obsahovat superlativy či skrytou reklamu

j) nabídka nesmí obsahovat jen jednu cenu bez slevy

k) nabídka nesmí být jen dárkovým poukazem

Jak správně zvolit popis nabídky:

Každá nabídka, kterou partner prezentuje na Skrz.cz, má z hlediska textu dvě části - nadpis a její detailní popis. Nadpis je vidět ve výpisu nabídek, vpravo od obrázku. Detailní popis je vidět pouze v detailu slevy nad obrázkem.

Nadpis nabídky by měl jasně a stručně obsahovat informace o poskytované službě či zboží.

Správný tvar Nadpisu tedy například zní: Třídenní wellness pobyt s polopenzí v hotelu Javor. U zboží to může být například: Automatická pračka s předním plněním BEKO WMB 50821 CSY

Detailní popis nabídky, ve kterém je pro více prostoru pro další informace, pak má obsahovat více podrobných informací o poskytované službě, pobytu či zboží.

Skrz.cz s.r.o. (2019) Všeobecné obchodní podmínky | Pravidla pro zveřejňování nabídek