Každý partner investuje měsíčně určitou část svého marketingového rozpočtu a chce si být jist, že jsou tyto investice smysluplné. Měření výsledků tedy není založeno jen na sledování návštěvnosti nebo počtu kliků. To jsou údaje, které Vám sami o sobě mnoho neřeknou.

Nejdůležitější informací je tedy konkrétní počet prodaných nabídek. Abychom byli schopni přesně měřit, kolik vám inzerce na Skrz.cz přináší, je nutné na vaše webové stránky nasadit.

a) konverzní kód - specifikaci pro jeho nasazení najdete zde. K tomuto nasazení je potřeba podpora vašich programátorů.

nebo

b) napojit web na Google Analytics - pokud v GA měříte i konverze, je toto napojení jednoduché a lze jej provést jedním kliknutí v sekci NASTAVENÍ ANALYTIKY, lze provést bez podpory vývojáře. Důležité je, aby ID nabídky (unikátní číslo nabídky), které máte v XML feedu, bylo identické s tím, které máte v Google Analytics (SKU - Skladová jednotka produktu), jinak není možné párovat objednávky. Díky tomuto párování jsme schopni změřit zisk či ztrátu u jednotlivých nabídek.

Je toto napojení povinné?

Ano, toto napojení je povinné pro všechny inzerenty Skrz.cz Důvodem je to, že Skrz.cz všechny nabídky, u kterých nebude měřit výsledky prodejů, bude automaticky zařazovat na nejnižší pozice s minimálním počtem impresí. A namísto toho bude upřednostňovat nabídky klientů, kteří u svých nabídek měří výkon prodejů.

Proč má smysl jednu z těchto variant provést?

Díky tomu napojení uvidíte ve všech statistikách a to v reálném čase nejen informace o investovaných prostředcích, ale také informace o veškerých prodaných nabídkách přes Skrz.cz. MujSkrz.cz Vám dokáže v reálném čase spočítat návratnost vašich prostředků, tedy hodnotu ROI či PNO. Druhým důvodem je to, že systém automaticky vybírá, které nabídky má smysl na Skrz.cz prezentovat a které ne. Ty, které se prodávají podporuje navýšením impresí a ty které se neprodávají potlačuje nebo dokonce vypíná. Inzerce je tak pro klienty maximálně efektivní.

Skrz.cz s.r.o. (2024) Všeobecné obchodní podmínky | Pravidla pro zveřejňování nabídek